Ben je niet tevreden met je aankoop of is er misschien een ander probleem? Dan kun je bij Foned uiteraard gewoon retourneren. Let er wel op dat je als bedrijf geen retourrecht van 14 dagen hebt. Retourneren kan alleen als er daadwerkelijk een probleem is met de geleverde goederen.

Let te allen tijde op de volgende belangrijke retourvoorwaarden:

  • Aankopen kunnen via info@foned.nl worden aangemeld voor retour binnen 7 dagen na ontvangst. Geef hierbij altijd een reden op.
  • Aankopen dienen te worden geretourneerd in de originele staat waarin ze zijn geleverd, in hoeverre dit mogelijk is.
  • Zorg ervoor dat je je aankoop binnen 14 dagen na het aanmelden van je retour naar ons opstuurt.
  • Zorg ervoor dat alle toebehoren met je retournering mee worden gestuurd.
  • Wij betalen je uiterlijk binnen 14 dagen terug. Dit gebeurt na ontvangst van de retournering of in sommige gevallen nadat je hebt aangetoond dat de retournering is opgestuurd naar ons.
  • Retourneren is niet in alle gevallen gratis. Er kunnen verzendkosten in rekening worden gebracht. Dit wordt altijd met de klant gecommuniceerd. We sturen je in dat geval een retouretiket. Uiteraard mag je de retournering ook zelf versturen. Dat kan naar Rijder 1B-9, 1507 DP ZAANDAM t.a.v. ‘Foned retouren’. Vermeld hierbij altijd het bestelnummer!
  • Producten met een eenmalig bruikbare code die uit de verzegeling zijn gehaald kunnen niet worden geretourneerd.
  • Digitale content en (fysieke) datadragers met verzegeling kunnen niet worden geretourneerd als de verzegeling is verbroken of de code is gebruikt.

 

Kan ik de status van mijn retourzending volgen?

Wanneer je een retournering bij ons aanmeldt, krijg je in de meeste gevallen van ons een retouretiket. Op dit retouretiket staat een traceer code van de betreffende bezorgdienst. Hiermee kan de voortgang van jouw retournering naar ons magazijn worden gevolgd. Na ontvangst van jouw retournering verwerken we de retournering binnen 14 dagen.

 

Is je aankoop bij ontvangst incompleet, beschadigd of is er een ander probleem?

Je kunt dan contact met ons opnemen via info@foned.nl zodat we je bestelling naar behoren kunnen afhandelen.

 

Kan ik ruilen?

Het is in principe niet mogelijk om een artikel te ruilen. Heb je een speciaal verzoek of een probleem waar wij een uitzondering voor dienen te maken? Neem dan via e-mail contact met ons op. We denken graag mee met onze klanten.